Ansök om plats

Vi förstår att ditt val av förskola är ett stort beslut. Därför tar vi gärna emot er på ett förutsättningslöst besök så ni kan träffa våra trevliga & kunniga personal samt visa er vad vi kan erbjuda ditt barn under några av deras viktigaste år i livet.

Läs mer om våra förskolor:

Förskola i Kista
Förskola i Hässelby

Nedan kan du läsa mer om hur processen går till och hittar länkar till din kommuns webbplats där du ansöker om förskoleplats.

Välkommen till Svenska Internationella Förskolan!

Boka besök

Så går ansökan till

Anmäl ditt barn

Besök din kommuns hemsida, sök fram vår förskola och  fyll i ansökan för att anmäla ditt barn:

Några tips till ansökan

• Med BankID: Ansök om plats på din kommuns webbplats via länkarna ovan & signera ansökan med BankID
  • Utan BankID: Fyll i ett formulär som du hittar på ansökningssidan
  • Vi hjälper dig: Om det känns svårt är du alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig
Ett av

dina viktigaste val.

Vi vet hur svårt det kan kännas att välja förskola till sitt barn. Det är viktigt att det känns rätt och att ni känner er trygga med oss. Därför ser vi gärna att ni besöker oss innan.

Kontakta oss

Har du frågor, vill du veta mer eller boka besök? Vi vill gärna höra från dig! Vänligen fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.